Astra Automatyka > FAQ – Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę dowiedzieć się o cenie i dostępności interesującego mnie urządzenia?

Każdą ofertę cenową przygotowujemy pod zapytanie klienta, aby móc w pełni odpowiedzieć na jego potrzeby. Dlatego w przypadku zainteresowania oferowanymi przez nas produktami prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny z działem obsługi klienta. Nasi specjaliści przygotują dla Państwa jak najlepszą ofertę cenową oraz sprawdzą dostępność proponowanych urządzeń.

Jak mogę się skontaktować z działem obsługi klienta?

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt e-mailowy na adres biuro@astra-automatyka.pl lub telefoniczny pod numerem 22 723 92 29.

Urządzenia jakich marek posiadacie Państwo w ofercie?

W naszej ofercie dostępne są urządzenia automatyki budynkowej renomowanych, międzynarodowych marek takich jak Honeywell, Siemens, Belimo, Schneider Electric czy YORK. Oferując sprzęt najwyższej jakości, mamy pewność, że będzie on pracował bezawaryjnie przez wiele lat.

Gdzie znajdę szczegółowy opis urządzenia, które mnie interesuje?

Na naszej stronie www.astra-automatyka.pl zawarty jest opis wszystkich oferowanych przez nas urządzeń. W zakładce „Zestawienie modeli” znajduje się szczegółowe porównanie wszystkich modeli wchodzących w skład danej serii. Do opisu każdego urządzenia dołączona jest też karta katalogowa, w której znajduje się szczegółowy opis parametrów oferowanych urządzeń.  

Czy pomagacie Państwo w doborze urządzeń?

Jeśli poszukiwane przez Państwa urządzenie zostało już wycofane z produkcji, możemy w porozumieniu z działem technicznym producenta pomóc w doborze nowego modelu. W tym celu niezbędne jest przekazanie przez Państwa wszelkich niezbędnych parametrów, abyśmy mogli dobrać właściwy model dla danej instalacji.

Czy oferowane przez Państwa produkty są nowe, czy jest możliwość zakupu produktów używanych (z demontażu)?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe. Nie mamy w swojej ofercie żadnych używanych urządzeń ani produktów z demontażu.

Czy oferowane przez Państwa produkty są objęte gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta.

Czy zajmujecie się Państwo montażem urządzeń?

Nie, nasza firma zajmuje się jedynie dystrybucją urządzeń.

Czy jest możliwość naprawy kupionego u Państwa urządzenia?

Nasza firma nie zajmuje się naprawą urządzeń. Do niektórych modeli producenci oferują części zamienne, które możemy Państwu dostarczyć.

Czy muszę posiadać działalność gospodarczą, aby dokonać zakupów w Państwa sklepie?

W naszym sklepie Astra Automatyka zakupu mogą dokonywać zarówno firmy, jak i osoby fizyczne.

Czy za zakupione urządzenia otrzymam fakturę lub paragon?

Tak, do każdego zakupu dołączona jest faktura VAT lub paragon zgodnie z życzeniem klienta.

Czy mogę śledzić dostawę mojego zamówienia?

Tak, na Państwa prośbę możemy przesłać numer listu przewozowego, aby móc śledzić drogę przesyłki.

Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Tak, po wcześniejszym ustaleniu jest możliwość odbioru urządzeń z naszego sklepu w Warszawie.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt, jeśli okaże się, że zamówiłem niewłaściwe urządzenia?

Oferowane przez nas urządzenia zamawiane są dla klienta bezpośrednio u producenta pod jego zamówienie, dlatego prosimy o rozważne zakupy, a w razie jakichkolwiek wątpliwości przy wyborze właściwego modelu urządzenia prosimy o kontakt z naszym doradcą, który pomoże w doborze właściwego urządzenia dla danej instalacji.

Czy jest możliwość wymiany zakupionego urządzenia na inny model?

Nie, każde urządzenie zamawiane jest w fabryce specjalnie pod Państwa zamówienie, dlatego nie ma możliwości wymiany danego modelu na inny.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas maila biuro@astra-automatyka.pl lub zadzwoń 22 723 92 29